NOVĚ VZNIKAJÍCÍ ASOCIACE POSKYTOVATELŮ KRIZOVÉ POMOCI (DÁLE APKP) HLEDÁ MANAŽERA/MANAŽERKU

10. 10. 2018

Co je zodpovědností této pozice?

– Odpovídá za administrativní činnosti APKP (komunikace se členskou základnou a její rozšiřování, ve spolupráci s Výborem vytváří interní dokumenty a metodiky, aj.);
– Zastupuje APKP při jednání s partnery, členy, úřady, novináři, zákonodárci v rámci pověření Výborem;
– Navrhuje strategické cíle a aktivity APKP a je zodpovědný za jejich naplňování;
– Vyhledává grantové programy a zdroje pro financování, ve spolupráci s Výborem je zodpovědný za zpracování a podávání projektů;
– Spolupracuje na propagaci APKP (prosazuje témata APKP mezi širokou i odbornou veřejnost) – PR aktivity, editace webových stránek, spolupráce s médii, odbornými periodiky.

NOVĚ VZNIKAJÍCÍ ASOCIACE POSKYTOVATELŮ KRIZOVÉ POMOCI (DÁLE APKP) HLEDÁ MANAŽERA/MANAŽERKU

Co požadujeme?

  • minimálně SŠ vzdělání;
  • velmi dobré organizační, komunikační a prezentační dovednosti;
  • základní orientaci v oblasti péče o ohrožené děti a zájem vzdělávat se;
  • přiměřená asertivita a vytrvalost, dovednost vyjednávat a prosazovat cíle přijatelnými formami, dostatečná frustrační tolerance; samostatnost;
  • chuť a sílu měnit systém a pomáhat dětem.

Co je výhodou?

  • orientace v oblasti krizové pomoci a souvisejících tématech (praxe v oboru, orientace v souvisejících zákonech, znalost fungování státní správy, aj.)

Co nabízíme?

  • zajímavou a smysluplnou práci s možností seberealizace v nově vznikající Asociaci;
  • příjemný pracovní kolektiv a prostředí;
  • práci na poloviční úvazek, měsíční odměna 17.000 Kč;
  • spolupráci s neziskovými organizacemi a dalšími odborníky, kteří působící v oblasti krizové pomoci;
  • flexibilní pracovní dobu;
  • zaměstnanecké benefity: práce z domova, sick days, stravenky, angličtina.

Nástup na pozici možný ihned.

Životopisy a motivační dopisy posílejte, prosím, do 26. 10. 2018 na adresu: jana.trombikova@nros.cz.