NOVĚ VZNIKAJÍCÍ ASOCIACE POSKYTOVATELŮ KRIZOVÉ POMOCI (DÁLE APKP) HLEDÁ MANAŽERA/MANAŽERKU
Co je zodpovědností této pozice?
– Odpovídá za administrativní činnosti APKP (komunikace se členskou základnou a její rozšiřování, ve spolupráci s Výborem vytváří interní dokumenty a metodiky, aj.);
– Zastupuje APKP při jednání s partnery, členy, úřady, novináři, zákonodárci v rámci pověření Výborem;
– Navrhuje strategické cíle a aktivity APKP a je zodpovědný za jejich naplňování;
– Vyhledává grantové programy a zdroje pro financování, ve spolupráci s Výborem je zodpovědný za zpracování a podávání projektů;
– Spolupracuje na propagaci APKP (prosazuje témata APKP mezi širokou i odbornou veřejnost) – PR aktivity, editace webových stránek, spolupráce s médii, odbornými periodiky.

Co požadujeme?
- minimálně SŠ vzdělání;
- velmi dobré organizační, komunikační a prezentační dovednosti;
- základní orientaci v oblasti péče o ohrožené děti a zájem vzdělávat se;
- přiměřená asertivita a vytrvalost, dovednost vyjednávat a prosazovat cíle přijatelnými formami, dostatečná frustrační tolerance; samostatnost;
- chuť a sílu měnit systém a pomáhat dětem.
Co je výhodou?
- orientace v oblasti krizové pomoci a souvisejících tématech (praxe v oboru, orientace v souvisejících zákonech, znalost fungování státní správy, aj.)
Co nabízíme?
- zajímavou a smysluplnou práci s možností seberealizace v nově vznikající Asociaci;
- příjemný pracovní kolektiv a prostředí;
- práci na poloviční úvazek, měsíční odměna 17.000 Kč;
- spolupráci s neziskovými organizacemi a dalšími odborníky, kteří působící v oblasti krizové pomoci;
- flexibilní pracovní dobu;
- zaměstnanecké benefity: práce z domova, sick days, stravenky, angličtina.
Nástup na pozici možný ihned.
Životopisy a motivační dopisy posílejte, prosím, do 26. 10. 2018 na adresu: jana.trombikova@nros.cz.